lördagsentrekåååt och på bättre väg än igår.

hej!

idag vaknade jag vid nie. ganska fräsch faktiskt... skakade lite på gammel-lederna och konstaterade att det onda nästan var borta. lite sträv i halsen och en smula huvudvärk, som dock kan komma av den där whiskyn jag tog igår, men annars helt okej. typ 70% bättre än i går faktiskt. jag kan förstå att det där fågelinfluensavaccinet finns i begränsad upplaga. och jag känner mig hedrad att få vara en av dem som får det.

min helt egna empiriska undersökning säger mig att jag tror tamiflu fungerar, och att jag således kan återträda till arbetsposition på måndag eller tisdag redan.

                                  lördagsentrekåååå...

i övrigt var det nolby gårds årliga julmarknad idag. trevligt värre, men trevligast var allt teater zip. teater zip består ju som bekant av bl a denny samuelsson och peter lorentzon, gamla småpojkar från förr med videoverkstad i sinnet, numer dramatenskådespelare och tillika våra forna toastmasters. de framförde ett mitt-i-rummet-skådespel under dagen. det var husbonn, husfrun, pigor, drängar och präster. själv fick jag mig en utskällning av husbonn...
tog ett tag innan myntet trillade ner - aha, teater... jag behöver inte tro att personen i fråga har borderline.

bra!

kvällen är här och vi har bakat potatis och stekit entrkååååt. det var fett och gott tyckte alla utom axel som mumlade något om regnskogar och västvärldens överflöd. skall jag vara ärligt tror jag han väntar på R3:s sons samtal angående en 70-levlare på Wow.

I dagens tidning läste jag att omega 3 o 6 är bra mot ADHD. Så nu äter vi det hela familjen. Maxdos.

hångel.

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg bild du har satt in. En av mina mer lyckade panoreringar må jag säga.

2007-11-25 @ 20:23:16
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Helena - igen

Agnes är mycket intresserad av dina vänner dokumentär. Hon skulle gärna vilja se den.

2007-11-25 @ 20:24:44
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Pia/R3

Herre gud...du gnäller precis som karlarna gör när de har en talle i näsan ! Gå och jobba med dig !

2007-11-25 @ 20:31:57
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: jag

ynk. ynk. jag är hemma idag också. ynk-ynk.
skall kolla med javér o berggren helena.

2007-11-26 @ 11:50:57
Postat av: Helena

Snällt av dig. Krya på dig!

2007-11-27 @ 20:26:28
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0