Fredag, en rätt vanlig men ovanlig fredag.

Hej.

Jag känner mig grymt slapp. Det regnar och regnar och regnar, och jag tycker det begränsar nåt oerhört. Inte för att jag vet vad jag skulle gjort om det vart sol, men detta regn KÄNNS begränsande. Julen var trevlig som alltid. Sov över hos mampap och hade en otroligt trevlig stund. Efter detta har det som sagt regnat.

Bytt en del julklappar i fel storlek, kollat runt på stan. Idag tex, blev jag utskälld av en "dam" i page, för att jag ställt mig för nära hennes bil och hon inte kom ut med sin. Jag (och Karl)  tittade på henne och sa att jag omöjligtvis kunde kontrollera framavståndet till den bilen framför henne då jag parkerade, (jag stod helt lagligt). Antar hon bråkat med någon närstående innan och tog ut det på mig. Karl köpte raketer och spränkpansarvagnar i järnaffären, jag tittade på Hemtex-rean. Inget föll mig i smak eller prisklass.

Idag har jag skurat ovanpå köksskåpen och anammat Helenas o Lilians knep om att läga gladpack ovanpå. Himla smart! När det är smutsigt, tar man bara bort gladpacken och lägger på ny! Det var ingen mysig tillställning där ovanpå kan jag säga, men nu är det fint :)

Nyår närmar sig. Vi planerar sedvanlig tillsammans-matlagning och karaoke. Kalas.

image440

Kommentarer
Postat av: olsson

Regn ,mörkt, trist, förskyld,regnar in,Ja livet på en pinne.Hade behövt din karaoke uppvisning på nyår.Tror jag flyttar med dina föräldrar till Thailand.Kolla om det är ok(knepet var från helena)

2007-12-29 @ 20:09:53
Postat av: olsson

Behövde energi så jag tog fram din julklapp och kollade(5ggr),härligt.Tack igen.

2007-12-29 @ 21:14:34
Postat av: Helena

Olsson är en helhederlig tjej. Tänk vad kul det blir nästa gång när du ska städa ovanpå skåpen. Swosch så är all skit borta!Visst är vädret deprimerande. Igår hade vi filmkväll. Det var trevligt.

2007-12-30 @ 14:09:59
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0