Guddag i stugan!

Jag är julledig! Jösses, sån lyx.
Hittills har jag sovit till elva varje dag, men idag var jag duktig och begav mig till Götlaborg för julshopping. Dyrt blev det, men inte lika dyrt som andra år - faktiskt. Planen är ju att tillbringa en månad i Thailand nästa år, och det kostar ju som vi alla vet (enligt Krissan) fläsk.

Det ble massa spel och kläder och pennor och block, lego och ritplattor och smycken och speciella kalsonger och deoderanter. Svårt det är att handla nu förtiden. Den ene är 180 lång och "jag vill inte ha någonting" och den andre är 165 och "vill ha allting".

för övrig har vi lycka i hemmet. barnen har minst godkänt och fler vg och nåt mvg i skolan. Lustigt att se, jag började själv hårdskolka i åttan. bestämt mig för att stanna på det knasiga jobbet, för det passar mig eftersom jag är knasig. klippt hunden själv och är allmänt till freds.

Vidare är det roligt i politiken. igår gjorde alliansen helomvändning vad det gällde fritidsklubbar. och efter det drack vi starkvinsglögg i lena klevenås lappkåta. mycket trevligt.

inbjudit till AW på fredag, jag föreslår klockan 17.30 på Bryggarn. Vad tycker ni?? Sms:a eller ring.
Puss å kram.

image432

Kommentarer
Postat av: Helena

men vad trevligt inlägg. I´ll be ther att 17.30. Najs!

2007-12-19 @ 23:35:08
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0