mera thailand..

sitter och gör en sida till mamma o pappa... med medföljande bilder. det slår mig att matkulturen där, inte är likadan som här.

image439

image436

men detta...


image437

bekymrar varken mamma eller pappa.

idag har varit en seg dag. sådär långsam ni vet, när man liksom inte kommer loss med att göra någonting. joanna har varit här och vi har haft lillejul visserligen, trevligt :) sen hade jag och lena tänkt gå ut, men svartfoten hade varit ute igår och orkade inte idag. nåja, det följer fler dagar. maken är och handlar. jag och axel kollar in bra band på youtube. nåt som heter "cake" har fångat bådas intresse. - mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå där. Finns ju roligare mat att titta på i Thailand. Vi har mestadels åkt bil idag. Från Örebor och hem och sen till Lerum. Nu ska jag sova. Allum i morgon. :) Pust.

2007-12-26 @ 23:43:04
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: jag

jag har faktiskt aldrig varit i allum. otroligt va? bra eller anus, ständigt denna fråga.

2007-12-28 @ 19:41:16
Postat av: Helena

Det som är bra med Allum är att det är inomhus. Speciellt med tanke på att regent öste ner hela torsdagen.

2007-12-30 @ 14:11:11
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0