fantastiska dag.

fantastiska dag.


är det inte en fantastisk bild av utsikten vid stugan så säg..

dagen har varit härlig. jag gjorde inte ens hälften av det jag tänkte göra. leve mig!
ett oväntat inslag var ett samtal om lunch på en av stadens restauranger. mycket trevligt och gott, tack tack :) ungarna har åkt pulka i princip halva dagen i skolan och senare även här hemma. skönt med snö!

ledig i morgon också, värsta lyxen. i övrigt kommer jag kunna summera 56 timmars jobb den här veckan. det känns bra.

hångel.

fula ord: vagitorier, bult, räfsa och korv.

Kommentarer
Postat av: Wacke

Jag är jättesnäll men tyvärr ska jag nog inte äta ben... jag kan inte äta nånting just nu för min husse och matte befarar att jag har fått vinterkräksjuka. Så just nu är jag på väg till Orust för omvårdnad. Då min matte och husse jobbar så förbenat mycket och alla de andra de känner oxå jobbar så förbenat mycket (56 timmar)så får det bli så. Ska dock bli skönt med lite semester... slafs och dreggel

2007-01-24 @ 16:33:50
Postat av: jag

whot? KAN en vovve få vinterkräksjukan?! be matte o husse köpa blåbärssoppa o glass! genast! och påminn om medlemsmötet i morgon kväll!

2007-01-24 @ 19:53:10
Postat av: lilla jan

Vist bor vi fint,lycksaligheten är en oas,gött att du tog dej tid att njuta.

2007-01-24 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0