fikaprat

äre nåt jag inte klarar så äre fikaprat av vikt som egentligen borde komma fram i dess egentliga forum. själv är jag extremt bristfällig, men jag har åtminstone vett att rikta kulsprutan åt rätt håll.

veckorna fylls av timjobb och jag har faktiskt aldrig någonsin i hela mitt liv haft en mer krävande "plikt". 13-14 timmarsdagar utan rast. jäjä.

yngste har satt upp en skylt på toa där det står "vill ni vara vänliga att fälla upp ringen när ni kissar så jag slipper torka rent hela tiden, - med tråkiga hälsningar, Karl".

heder åt sådant innovativt initiativ.

Kommentarer
Postat av: Pia

Men så är det väl nästan alltid.....det som ska förhandlas sker när bara några är med och runt kaffebordet.... och inte där det hör hemma, feghet brukar väl det kallas. Kom ihåg att inom soc var detta mer en regel än undantag tyvärr. Det var P-möte ( så heter det fortfarande hos Prima) igår men jag jobbade i delin så jag var inte med....å andra sidan, hos oss kan man väl kalla det för släktträff :)

2007-01-18 @ 08:35:39
Postat av: Anonym

Heja Kalle!! Det bor en liten städtant hos honom oxå. Väluppfostrad e han den lelle

2007-01-18 @ 13:16:23
Postat av: Pia igen...

har sedan 2 veckor tillbaka satt upp en lapp om att JAG KRÄVER att alla sitter ner när de kissar....Oscar hade en kompis hemma, denne grabb kissar alltid utanför och han är 16 år ! Det är min fasa när grabben kommer och hälsar på.....snart portar jag honom !

2007-01-18 @ 14:25:42
Postat av: jag.

mm. han har koll, lillkillen.

2007-01-18 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0