sen kom natten..

då kom natten

snabbt hem efter jobbet igår för förberedelser inför kvällens styrelsemöte. snabb partyoutfit (jeans o hood o osminkat) och iväg till stan. ett MYCKET bra årsmöte minsann. kanske var det ölen, kräftorna och räkorna som gjorde det, jag vet inte. vi löste i alla fall allting med bravur.

sen ner till MX. pitra höll fanan högt och befann sig vid baren före vi andra hunnit in genom dörren. sen vart det shakyshaky och otroligt högt i tak resten av kvällen. vad roligt det var och vad BRA bandet var! helt underbart ju! jag har lärt mig dubbelgung i sidled av frippe, det var skoj. tyckte i alla fall vi som stod framför och skymde alla andra, höhö.

idag mår jag som förtjänat och strax skall vi in till stan och handla förnödenheter (alvedon) samt greja lillarummet här hemma, kuska ner yngste till net on nets gosses födelsedagskalas på sagabiografen samt ha tv-päs. vad skönt det är att vara ledig ändå. på måndag börjar allvaret igen.

pysskyss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha ha!!!!

2007-01-20 @ 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0