Tamiflu och långväga tjänster

Hej där!

Fredag och idag har jag varit hemma, sjuk. Att vara hemma och vara sjuk är ett helt nytt kapitel för mig. Visst har jag varit sjuk tidigare, men aldrig vågat vara hemma. Det kan man kalla sjukt, haha..

i vilket fall. Veckan har varit kalas. roliga dagar och roliga utflykter till bla Falkenberg med pizza och karaoke. Film en massa timmar, drama och goa skratt. Under torsdagen gick jag jag på alvedon, men tänkte att - jag besegrar det, det har jag alltid gjort.

Detta gjorde jag emellertid inte.

En kollega på arbetet har dock en äkta hälft som är ph dr professor ak ph dr, och han skrev således ut ett recept på infuensavmedusin till mig, och faxade över detta till stadens lilla apotek. Fattar ni eller, så koolt!
Så, nu tittar jag på Idol, full med Tamiflumedecin och lyckligt förvissad om att jag aldrig kommer bli sjuk i fågelinfluensa eller annan skit. Och fan ta mig, om jag inte mår lite bättre :) och kommer kunna gå till jobbet på måndag.

i morgon är det julmarknad. Men jag skall agera hemmalärarinna och se till att knotten får sina projekt klara. Ett So och ett No. Jag är inte så himla bra på de här grejerna, men jag kommer plugga in det. För deras skull.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: helena

fast de kommer att klara det oavsett om du lär dig eller ej Puss på dig och krya på dig!

2007-11-23 @ 23:05:09
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Pia

Jaha....så kan det alltså gå till, här har jag legat i två veckor med influensa , du ett par dagar...ja ja...jo knäckformarna ska ju göra så att ljusen står stadigt.

2007-11-23 @ 23:21:20
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0