natten

god kväll.
vi har varit på ikea och slösat en massa tusenlappar. ett 14-årskalas har också rivits av.
 

vidare har jag fått veta att en tjänst jag sökt intervjubesökts av flera andra, men inte av mig.
suck.
lite intressant är det då jag av tillsättande förvaltning ombads göra ett viktigt uppdrag som hörde till tjänsten jag så gärna hade ägt..
är jag sur? ja, kanske lite. inte så mycket för utanförskapet, utan mer över kulturen hos "bolaget".
frifräsare godkännes icke. enbart de "i skolans linje utbildade" haver möjligheter. SIEG HEIL!

nu skall jag ut och stena lite kvinnor. tjipp!

Kommentarer
Postat av: olof

Du är bäst du vet.

2007-09-29 @ 22:24:23
Postat av: Pia

Hmmm ...fattar, tror jag. I morgon/i dag ska jag lusläsa tidningen.

2007-09-30 @ 01:43:30
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: jag

jag hade fel. igen :)

2007-09-30 @ 09:43:50
Postat av: Helena

men hallå....

2007-09-30 @ 21:17:46
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0