och på jobbet älskar dom mig..

hej.

idag är det lördag. maken bygger staket, och jag har spenderat dagen med att städa (urk), shoppa och fundera över navelludd. på jobbet är det bra. igår sa den manliga chefen att jag var fantastisk. vad säger ni om det? om man fick höra sådant typ oftare, hade jorden inte kunnat mynta begreppet utmattningssyndrom tror jag.

jag lagar mat just nu, chicken paneng, i min flong nya wokpanna från BODUM. jojo, smakar det så kostar det. strax kommer väninna med kär make och barn hit. trevligt.

                                 69817-376

jag är lite bakis idag faktiskt. gårdagen var så himlans mysig med mig och maken och en bag in a box. tänk så det kan bli va? jag borde tvätta också, men orkar fan inte. trevligare att sitta här och lyssna på introt till garden state med the shins och knäcka en hof. det är ju lördag va..
sen är det fotboll och vattenpiperökning. fina bilder utlovas.

för övrigt är jag lite kluven till det där med vattenpipa. för mig är det förknippat med braja. och här rökas det bara frukttobaker. häromdagen skrev dottern på sin myspacesida att hon hade varit så STENAD dagen innan. å jäklar, jag rörde upp halva världen! ringde hit och dit och hotade med pisseprov å grejer... trots att hon fyller 21...sen fick jag förklarat för mig att stenad inte längre var ett begrepp enbart för hasch, utan även för fylla. det är INGEN ORDNING på sakerna nu förtiden. DET VAR BÄTTRE FÖRR!

kram alla.

Kommentarer
Postat av: femman

trevlig skelögdhet. på min ära!

2007-09-22 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0