uppoffring

hej.

idag är det lördag fast det känns som söndag. orsaken är den att jag i förrgår natt vaknade klockan 02.00 och kaskadkräktes på min man. man kan kalla det kärlek, men man kan också kalla det äckligt. således var jag hemma i går från jobbet och ynkade runt i nattsärken med en hink i nära beredskap.

idag mår jag bra. vid 10.00 ringde anne marlene och undrade om jag inte kunde hänga på till ladies night på scandinavium. "vi har en supébiljett över". snabbt gick jag igenom vad dagen hade att erbjuda; barnkalas i gråbo samt ikeautflykt med äldste sonen.

                                   69817-383 

slängde väl ett litet frågande hundöga på honom för att se nåt slags jakande, fördel mig...
men icke. således för den ömma modern bliva vid sin renoverarläst och hålla vad hon lovat. det kommer säkert fler tåg. de kanske inte stannar just i alingsås, men å andra sidan har jag regionen-runtkort.

Kommentarer
Postat av: Pia

vad kallade maken det för ;)

2007-09-29 @ 14:39:59
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: jag

en avsugning?

2007-09-29 @ 22:18:18
Postat av: Hon som frågade om du var ledig

Du missade något! Rolig show, snygga dansare och ett himla ös bestående av 7000 vrålande tjejer!

2007-10-24 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0